Regulamin sklepu internetowego
Regulamin sklepu internetowego
Ogólne warunki handlowe Dostawca / sprzedający: Bellinda Poland Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Legionów 93/95, 91-072 Łódź, Polska
REGON: 470633310
NIP: 7270031178
Adres pocztowy do korespondencji: ul. Legionów 93/95, 91-072 Łódź
Adres pocztowy do zwrotu towaru: Przesyłkownia.pl, e-shop ID: 96248194, Mostowa 4, 43–400 Cieszyn
Adres mailowy do korespondencji elektronicznej: bellinda.pl@dim.com
Za pośrednictwem sklepu internetowego sprzedawane będą następujące produkty: bielizna, wyroby pończosznicze i skarpety
§ 1
Zamawianie towaru, zawieranie umowy kupna
Ogólne warunki handlowe Dostawca / sprzedający: Bellinda Poland Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Legionów 93/95, 91-072 Łódź, Polska
REGON: 470633310
NIP: 7270031178
Adres pocztowy do korespondencji: ul. Legionów 93/95, 91-072 Łódź
Adres pocztowy do zwrotu towaru: Przesyłkownia.pl, e-shop ID: 96248194, Mostowa 4, 43–400 Cieszyn
Adres mailowy do korespondencji elektronicznej: bellinda.pl@dim.com
Za pośrednictwem sklepu internetowego sprzedawane będą następujące produkty: bielizna, wyroby pończosznicze i skarpety
§ 1
Zamawianie towaru, zawieranie umowy kupna
- Sprzedający dostarcza towary na podstawie zamówień kupującego. Każde zamówienie musi zawierać co najmniej następujące dane: - kod numeryczny określający towar (numer artykułu), rozmiar i kolor, ilość sztuk, cenę jednostkową.
- Po kliknięciu pokazuje się opis towaru oraz cena z podatkiem VAT dla każdego rodzaju towaru. Konsument ma możliwość zmiany towarów umieszczonych w wirtualnym koszyku, sprawdzenia jego zawartości i ceny zakupu wybranych produktów. Przed złożeniem zamówienia zawsze pokazują się wszystkie produkty przechowywane w koszyku, ceny, ilości poszczególnych produktów, cena za dostawę i łączna cena zakupu z podatkiem VAT. Wysłanie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku "zamówienie" jest propozycją zawarcia umowy kupna.
- Kupujący ma możliwość zmiany produktu przechowywanego w koszyku, sprawdzenia jego zawartości i ceny zakupu oraz edycji swoich danych kontaktowych.
- Po otrzymaniu zamówienia zostanie ono odesłane do kupującego jako potwierdzone.
- Jeśli zamówienie zostanie potwierdzone przez sprzedającego bez zmian, umowa kupna zostanie zawarta w chwili gdy sprzedający wyśle potwierdzenie zamówienia kupującemu.
- Jeżeli zamówienie kupującego zostało potwierdzone tylko częściowo lub zawiera inne zmiany, oznacza to, że umowa nie została zawarta. Aby zawrzeć umowę kupna kupujący musi złożyć nowe zamówienie.
§ 2
Cena zakupu i płatność
- Cena zakupu jest podana dla każdego produktu. Cena zawiera podatek VAT w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami w momencie zawarcia umowy kupna.
- Sposoby płatności za towar: za pobraniem, przedpłata na konto bankowe, karta płatnicza lub e-przelew.
- Numer rachunku bankowego do przelewu bankowego: ING BANK ŚLASKI S.A. 37105000861000002273612123
- Faktura zostanie wysłana razem z przesyłką.
§ 3
Termin i sposób dostawy
- Towar zostanie dostarczony najpóźniej 6 dni roboczych po potwierdzeniu zamówienia przez sprzedającego.
- Wszystkie towary zostaną dostarczone kupującemu zgodnie z metodą dostawy wybraną w zamówieniu.
- Koszt dostarczenia towaru do miejsca przeznaczenia ponosi kupujący, o ile nie jest określone, że koszt dostawy ponosi sprzedający. Sprzedający ponosi koszt dostawy towaru w przypadku, jeśli jest podana taka informacja na zamówieniu (w zależności od wielkości zamówienia).
- W przypadku gdy kupujący nie przyjmie dostawy zamówionych towarów bez wcześniejszego prawidłowego odstąpienia od umowy kupna, zobowiązany jest zapłacić sprzedającemu koszty związane z dostawą.
- Towary uznaje się za dostarczony z chwilą przyjęcia przesyłki przez kupującego.
§ 4
Reklamacje
- Sprzedający udziela gwarancji na okres 24 miesięcy od daty dostawy.
- Gwarancja nie obejmuje zużycia wynikającego z normalnego użytkowania, wad spowodowanych nieprzestrzeganiem instrukcji użytkowania i konserwacji.
- W przypadku stwierdzenia jakiejkolwiek wady, kupujący ma prawo zgłosić wadę dostawcy (reklamacja) bez zbędnej zwłoki po odkryciu wady/ albo od pierwszej sposobności odkrycia wady. Zawiadomienie o wadach (reklamacja) musi mieć formę pisemną i powinno zostać wysłane listem na adres: Bellinda Poland ul. Legionów 93/95, 91-072 Łódź albo mailem na adres: bellinda.pl@dim.com. Reklamacja musi zawierać dokładną specyfikację wadliwego towaru, tj. należy podać kod/numer towaru, datę i numer faktury, numer dowodu dostawy oraz datę dostawy. Kupujący jest również zobowiązany, na podstawie żądania sprzedającego, do wysłania wadliwego towaru do kontroli i dalszego badania na adres: Przesyłkownia.pl, e-shop ID: 96248194, Mostowa 4, 43–400 Cieszyn.
- Sprzedający rozpatrzy reklamację najpóźniej w ciągu 14 dni.
- Sprzedający w przypadku uzasadnionej reklamacji (w zależności od rodzaju wady) wymieni towar na nowy lub udzieli zasadnej zniżki na zakup wadliwego towaru.
§ 5
Odstąpienie od umowy
- Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy kupna bez podania przyczyny i bez sankcji w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.
- Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli towary zostały zmodyfikowane zgodnie z jego życzeniem.
- Kupujący jest uprawniony do odstąpienia od umowy, jeżeli sprzedający nie potwierdzi jego zamówienia w całości lub jeżeli towar nie zostanie dostarczony w ciągu 30 dni od daty potwierdzenia zamówienia.
- Odstąpienie musi nastąpić pisemnie listem poleconym lub pocztą elektroniczną na adres mailowy.
- Kupujący jest zobowiązany do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy na adres sprzedającego: Przesyłkownia.pl, e-shop ID: 96248194, Mostowa 4, 43–400 Cieszyn.
- Zwracany towar musi być nieuszkodzony i, jeśli to możliwe, w oryginalnym opakowaniu.
- Jeżeli kupujący skorzysta z prawa odstąpienia od umowy, nie przysługują mu koszty poniesione w związku ze zwrotem towaru.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedający zwraca kupującemu wpłaconą kwotę za towar w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru.
§ 6
Inne prawa i obowiązki stron
- Kupujący nabywa prawo własności do towarów z chwilą zapłaty pełnej ceny zakupu za towar.
- Jeżeli kupujący dokonuje zakupu towarów jako konsument, jest uprawniony do skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń w postaci platformy interaktywnej ODR (Online Dispute Resolution), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany Rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/WE. Platforma ODR jest interaktywnym narzędziem udostępnionym konsumentom z Unii Europejskiej, za pomocą którego można złożyć skargę. Zamieszczamy link do platformy ODR: ec.europa.eu/consumers/odr
§ 7
Postanowienia ogólne
Niniejsze ogólne warunki handlowe stanowią integralną część umowy kupna między kupującym a sprzedającym.
§ 8
Ważność regulaminu
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.10.2020r